Nazywam się Beata Solak i jestem wirtualną asystentką.
Z przyjemnością wesprę Cię w działaniach tak, abyś mogła skupić się na rozwoju firmy. Rola wirtualnej asystentki polega na odciążaniu
w obowiązkach związanych z prowadzeniem biznesu.
Efektem mojej pracy będzie Twój czas dla siebie – na doszkalanie się, złapanie oddechu przed kolejnymi wyzwaniami czy wyjście
z przyjaciółkami na lunch.
Pomoc w rozwoju biznesu
Lepsza organizacja pracy
Wzmocnienie słabszych obszarów biznesu
Oszczędność czasu
i pieniędzy – płacisz tylko za przepracowane godziny
Masz ambitne plany względem swojej firmy?
Potrzebujesz zaangażowanego współpracownika?
Szukasz profesjonalnego wsparcia na co dzień?
Rozpoczynając współpracę ze mną zyskujesz:
– Możliwość współpracy z kimś, kto uwielbia swoją pracę.
– Wygodę, zlecasz zadania, które dla Ciebie są bolączką, a dla mnie czystą przyjemnością.
– Oszczędność, płacisz wyłącznie za mój przepracowany czas.
Współpraca z Beatą to był strzał w dziesiątkę.
Ogarnęła za mnie projekt, który leżał odłogiem ponad
pół roku.
Szybko sprawnie i konkretnie.
Jestem zachwycona i myślę, że z Beatą zostanę na dłużej.
Współpracę oceniam celująco!.
Współpracuję z Beatą od września 2021 roku.
Doceniam to, że nieustannie poszerza swoje kompetencje
i dba o swój rozwój, dzięki czemu klienci czują, że są w najlepszych możliwych rękach.
Powierzałam jej różnorodne zadania - od wprowadzania treści na strony www, przez wskazówki dotyczące
treści w mediach społecznościowych, kończąc na znalezieniu informacji lub wykonawców.
Każde z nich zostało wykonane z ogromną dbałością o szczegóły, terminowo i na czas.
Doceniam jej inicjatywę.
W kontakcie z klientem jest empatyczna, nastawiona na znalezienie rozwiązań i komunikatywna - co jest
ogromną zaletą we współpracy.
Nawet mimo napiętych terminów pozostaje spokojna i opanowana.
Współpracę z Beatą mogę polecić kobietom, które chcą wejść w świat online i chcą stworzyć spójny,
autentyczny i wiarygodny profil swojej marki w mediach społecznościowych.
Beata ma ogromną wiedzę w temacie rozwijania kont na Instagramie i tworzenia angażujących treści.
Ma niesamowite wyczucie do kolorów - jej grafiki zdecydowanie mają w sobie to coś, co przykuwa uwagę.
Miałam problem jak każdy przedsiębiorca - brak czasu.
Kiedy kolejny raz powtarzałam podobne czynności zachodziłam w głowę dlaczego nie oddam tego komuś innemu?
W głowie pojawiało się kilka obaw: czy ktoś podejdzie do mojej pracy odpowiedzialnie, czy wywiąże się z terminów, czy będzie kreatywnie podchodzić do problemów?
Mimo obaw zaufałam Beti, czułam, że jest to osoba odpowiednia na swoim miejscu 🙂.
br>
Nie pomyliłam się. Beti jest świetnie zorganizowana, wywiązuje się ze wszystkich powierzonych zadań, zawsze ma dla mnie czas i podchodzi proaktywnie do rozwiązywania problemów.
Mogę na niej polegać w różnych sytuacjach i przy różnych sprawach. Dzięki niej nie kończę już pracy o 23:00 każdego dnia, a moja firma ma szansę się rozwijać.
Realnie czuję, że mam wsparcie i oparcie.
Polecam więc współpracę z Beti, bo jest odpowiedzialna, zaradna i ma w sobie dużo ciepła, które sprawia, że praca sprawia jeszcze większą przyjemność .
Szczerze polecam współpracę z Beatą.
Jest ona
sympatyczną, kontaktową i elastyczną asystentką.
Swoje zadania zawsze wykonuje w ekspresowym
tempie, ma duże poczucie estetyki.
Beata potrafi dostosować się do danego klienta
i wejść w jego skórę, przez co jej projekty to jest zawsze
strzał w 10! Jako podwykonawca sprawdza się świetnie.
Jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy.